Forum » Nieuws & mededelingen » We keep on working!
Offline Stuur privebericht
Beste Criminalspoint leden,

Inmiddels hebben onze kersverse moderators in proeftijd hun begin gemaakt. Ik ben aangenaam verrast, de crew is er namelijk veel actiever van geworden.

Maar helaas gaat het niet allemaal vanzelf. Er is veel commentaar op bans en er zijn ook veel (kleine) overtredingen op de regels. De oplossing hiervoor is eigenlijk heel simpel: Accepteer wat meer van elkaar. Probeer wat vriendelijker over te komen en let wat meer op wat je doet. Dan kunnen wij ook milder omspringen met banpunten.

Hopelijk willen jullie dit opvolgen, dat zou mooi zijn. En natuurlijk maken wij (en de nieuwe moderators natuurlijk in het speciaal, niet vreemd) ook fouten. Deze mag je dan ook zeker melden, dan proberen we er iets mee te doen. Meld overigens deze fouten bij mij of één van de supermoderators.

Bedankt voor de medewerking, en laten we het hier gezellig houden.

Met vriendelijke groet,

Stefan, Killingdevil
Jullie hardwerkende projectleider.
27-09-2010 21:48
Dit topic is 992 keer bekeken door 88 verschillende leden
Reacties op: "We keep on working!"
1 | 2 | 3 | 4 Volgende pagina
Sensco Internet Diensten
Offline Stuur privébericht
De crew moet gewoon niet te snel bannen. Dat is ook een oplossing. Net zoals ik onterecht word gebant, maarja hier zat volgens een crew lid heel wat achter wat niet klopt.

Bericht niet verwijderen.
27-09-2010 21:51
Ze moeten zich anders opstellen, op deze manier zal je veel haat creëren.

Dit moet uiteraard wel van beide kanten komen.
27-09-2010 21:52
Sensco Internet Diensten
Dit is bij mij al gebeurt, en deze haat zal ook niet echt snel overgaan.

Volgensmij is dit ook meer een topic voor de offtopic categorie.
27-09-2010 21:53
Quote: jgdonleach

De crew moet gewoon niet te snel bannen. Dat is ook een oplossing. Net zoals ik onterecht word gebant, maarja hier zat volgens een crew lid heel wat achter wat niet klopt.

Bericht niet verwijderen.

Ik vind het persoonlijk altijd apart als je erbij zet dat we je bericht niet moeten verwijderen. Heb je dan zelf het idee dat je de regels overtreedt? Denk je echt dat het zal werken?

Ik schrijf: "Probeer wat vriendelijker over te komen en let wat meer op wat je doet. Dan kunnen wij ook milder omspringen met banpunten."
Dus ik ben het met je eens, maar wat Superior ook al zegt: het moet dan wel van beide kanten komen.
27-09-2010 21:54
WAN\'T TO LEARN SOMETHING
Ikzelf heb nog geen enkele irritatie opgelopen door een crew lid. Accepteer gewoon(geld voor bijde partijen) dat we ook maar mensen zijn. Dan komt het goed!
27-09-2010 21:56
Sensco Internet Diensten
Als je na 1 offtopic reactie een ban krijgt, dan is dat toch ongelofelijk voor woorden?
27-09-2010 21:56
Natuurlijk is dat ongelovelijk, maar dat kan je toch met de desbetreffende moderator bespreken en eventuele feedback geven. Worden de mods ook wijzer van en misschien jij ook wel
27-09-2010 22:01
Sensco Internet Diensten
Quote: Axl_H

Natuurlijk is dat ongelovelijk, maar dat kan je toch met de desbetreffende moderator bespreken en eventuele feedback geven. Worden de mods ook wijzer van en misschien jij ook wel

Maarja, dat kan gebeuren.
27-09-2010 22:03
Dan bespreek je het met een super moderator. Die zijn daarvoor toch?
27-09-2010 22:05
@jgdonleach: Zou je nu misschien je persoonlijke kwestie even uit dit topic willen houden? Het lijkt me nu wel duidelijk dat je het niet met een beslissing eens was. En zoals bekent: Dat kan en mag, maar dan ga je hiermee naar de crew toe via een PM.
27-09-2010 22:07
Reageer op: "We keep on working!"
1 | 2 | 3 | 4 Volgende pagina
Je kan niet reageren omdat je niet bent ingelogd. Inloggen of Aanmelden