Forum » Server-Side scripting » eAccelerator Error
Offline Stuur privebericht
Hallo allemaal,

Ik ben nog bezig met travian. Ik heb op een andere site een andere source gevonden alleen als ik die probeer krijg ik de volgende fout:
Code | Selecteer Alles
minimaliseren
1
This PHP script has been encoded using the excellent eAccelerator Optimizerto run it you must install eAccelerator or the eLoader

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen want ik kan dat ding ook niet installeren ofzo.

Met vriendelijke groet,
Blackboss
Laatst gewijzigd door Jannick op 2010-10-28 22:23:05
28-10-2010 21:59
Dit topic is 307 keer bekeken door 48 verschillende leden
Reacties op: "eAccelerator Error"
1
Hardstyle
Offline Stuur privébericht
al op google gezocht, als je iets zou moeten instaleren zou je contact op moeten nemen met je hoster!
28-10-2010 22:01
Jah, dat is het probleem het is een gratis host. Ik zal hem even op me andere host proberen.
28-10-2010 22:03
nyan nyan nyan nyan

Maak gebruik van een goede topic titel, topics met titels als "help", "fout", ... worden zonder waarschuwing gesloten of verwijderd.

Jannick: En weer geopend, met een duidelijkere topictitel
28-10-2010 22:04
Ik heb het op me andere host ook geprobeert maar daar krijg ik precies dezelfde error.
29-10-2010 07:25
Heeft die hosting het wel geinstalleerd?
29-10-2010 07:40
DICE
Dit komt mogelijk omdat deze source geript is uit een XAMPP/LAN versie, deze zijn enkel legaal te gebruiken wanneer je deze lokaal host.
Probeer een andere Travian versie te zoeken, of ga over op TWLan(Tribal Wars XAMPP versie) of Devana(Open source).
En als je het echt met deze wil doen moet je de loaders installeren.
29-10-2010 13:05
n.v.t.
@vandijk
Nonsense, zijn host moet alleen eAccelerator installeren, en dan werkt het. Verder zullen de files wel makkelijk te decoden zijn, omdat eAccelerator open source is.
29-10-2010 13:12
DICE
Op een gratis host?
Die geven je geen support.
Als ik jou was zou ik XAMPP gebruiken, veel sneller, en je hebt overal toegang tot.
En als je de files wil decoden, het script komt er NOOIT volledig uit, je kan beter naar een niet encoded versie gaan zoeken.
29-10-2010 13:32
Eigenaar DiMoWeb
Klopt, weinig hosts hebben nu net specifiek eAccelerator, meestal gebruiken ze varianten.
Wij hebben in elk geval 1 server draaien waar dit op staat of stond, maar weet niet of dit er nog op staat.
De enige mogelijkheid is inderdaad je een webhoster uitzoeken die dit ondersteunt.
29-10-2010 14:20
Oke, dan weet ik genoeg. Ik ga opzoek naar een andere source want anders krijg ik er heel veel gedoe mee en dan werkt het straks misschien niet eens.

Allemaal heel erg bedankt voor de informatie.
Topic mag gesloten worden.
29-10-2010 23:02
Reageer op: "eAccelerator Error"
1
Je kan niet reageren omdat je niet bent ingelogd. Inloggen of Aanmelden