Forum » Server-Side scripting » Scripter aangeboden
ik ben niet grappig :P
Offline Stuur privebericht
Heb je een geweldige idee voor je crime site maar weet het niet te vertalen naar een php script
of ben je gewoon niet zo ervaren in scripten
dan ben ik diegene die je zoekt

ik bied me dus aan als scripter
ik script in php en mysql
actionscript 3.0 heb ik nu ook al in de knie

ps. je moet me zeker niet vragen om iets te designen want de reacties die ik krijg op cp en andere websites zijn slecht

Ik maak ze uniek en overzichtelijk voor je.
DUS ZEKER NIET VAN EEN ANDERE SOURCE(je idee zal wel uniek zijn dus is het zowiezo niet van een andere source)

voorbeeld van een uniek script idee
http://www.grandcriminals.nl/werken.exe
http://www.grandcriminals.nl/studeren.exe
je kan de source op je webbrowser zien (bij internet explorer meestal 1x op f5 drukken om de source te zien anders kan je de source persoonlijk vragen)

de source mag je gratis hebben dan moet je wel de uitgeknipte stukken aanvullen

AUB alleen reageren als je bent geintereseert!
Laatst gewijzigd door mrbean op 2010-11-30 19:21:35
30-11-2010 19:19
Dit topic is 236 keer bekeken door 43 verschillende leden
Reacties op: "Scripter aangeboden"
1
Alles wat u wenst op sour
Online Stuur privébericht
http://www.grandcriminals.nl/werken.exe? .php veronderstel ik?

Stuur me even pm met informatie aub (EDIT: geen interesse meer)
30-11-2010 19:21
Offline Stuur privébericht
.exe want met php zie je de source niet(de bron)
dan zie je alleen de werking ervan
maar je kan gewoon op http://www.grandcriminals.nl aanmelden en dan werken en studeren uittesten
pb gestuurd
30-11-2010 19:23
Skype & Microsoft
sla dan je scripts op in .php en gooi het in een RAR.
30-11-2010 19:25
Quote: SkyNet

sla dan je scripts op in .php en gooi het in een RAR.

als je dat beter vindt ga ik dat nu doen

edit:

gemaakt:
http://www.grandcriminals.nl/Desktop.rar

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 30.11.10 19:49:44:
laat maar sluit de topic admins

reden:
het is niet persoonlijk tegenover iemand maar het irriteert mij wel dat mensen mijn werk niet waarderen en zeggen dat het van een andere source is

als het dan zo is stuur me een pm met een source die werken en studeren heeft met levels
dus studeren thuis op school, prive school enz.
en werken met kok, chauffeur,politie enz.

Met groet,
Mrbean

cp lijkt me wat minder geschikt voor me door mensen die werk van andere niet waarderen of afkraken het is niet specifiek een topic maar gewoon in het algemeen
maarja meningen verschillen
30-11-2010 19:27
Gevallen leider
Aangezien ik inmiddels al 3 keer opnieuw begonnen ben met een project, omdat het gewoon elke keer nóg mooier, nóg beter en nóg sneller kan, vind ik een beetje hulp niet verkeerd. Je topic en vooral je signature spraken me erg aan.
Ik ben bezig met een criminals die ik nu vanuit het Zend Framework om wil bouwen naar het Kohana Framework en van daaruit verder wil programmeren. Misschien kun je me helpen hem zover af te krijgen als ik momenteel ben met de ZF versie. Ik kan je die toesturen om als voorbeeld te dienen zodat je een beeld krijgt hoe het eruit moet komen te zien. Dan kan deze versie onder een versiebeheersysteem komen.

Het is een erg uitdagend project, ik ben van plan verder te denken in de criminals waar de visie van anderen ophoudt. Dat vind je terug in zowel het spel zelf als in de manier van werken.
Als het je interessant lijkt tegen een onderhandelde vergoeding CrimeShot (aanklikbare link) om te bouwen naar het Kohana Framework, ben je van harte welkom contact met me op te nemen!
30-11-2010 21:05
<?/ $me=Android ?>
Quote: Rahl

Aangezien ik inmiddels al 3 keer opnieuw begonnen ben met een project, omdat het gewoon elke keer nóg mooier, nóg beter en nóg sneller kan, vind ik een beetje hulp niet verkeerd. Je topic en vooral je signature spraken me erg aan.
Ik ben bezig met een criminals die ik nu vanuit het Zend Framework om wil bouwen naar het Kohana Framework en van daaruit verder wil programmeren. Misschien kun je me helpen hem zover af te krijgen als ik momenteel ben met de ZF versie. Ik kan je die toesturen om als voorbeeld te dienen zodat je een beeld krijgt hoe het eruit moet komen te zien. Dan kan deze versie onder een versiebeheersysteem komen.

Het is een erg uitdagend project, ik ben van plan verder te denken in de criminals waar de visie van anderen ophoudt. Dat vind je terug in zowel het spel zelf als in de manier van werken.
Als het je interessant lijkt tegen een onderhandelde vergoeding CrimeShot (aanklikbare link) om te bouwen naar het Kohana Framework, ben je van harte welkom contact met me op te nemen!

Hmm, dat spreekt mij wel aan.
30-11-2010 21:20
Reageer op: "Scripter aangeboden"
1
Je kan niet reageren omdat je niet bent ingelogd. Inloggen of Aanmelden