Forum » Client-Side scripting » Background
Offline Stuur privebericht
Beste mensen,

ik zit met een klein vraagje,

ik heb een layout zowat klaar alleen moet nog een achtergrond maken. ik moet een niet al te groot plaatje nemen want word de site slomer van, dus ik dacht aan het volgende. ik design een plaatje(achtergrond) van zeg maar 30 px breed en de heigt van de website is iets van 900 px ofzo

en dan wou ik zeg maar dat hij standard helemaal over de pagina past. hoe moet ik dit doen hoe raden jullie mij aan om een achtergrond te maken niet de design maar de manier hoe. en kunnen jullie me dan ook helpen hoe ik ervoor zorg dat hij op elke beeldscherm klein of groot altijd op volledig beeldscherm past.

mijn dank al vast.
01-12-2010 21:34
Dit topic is 250 keer bekeken door 43 verschillende leden
Reacties op: "Background"
1
Joeybouwen.nl
Offline Stuur privébericht
Code | Selecteer Alles
minimaliseren
1
2
3
body {
Background-url"plaatje " Repeat-xofy;
}

Het gaat hier om de repeat functie
02-12-2010 07:38
Ik zit nu met het volgende want voordat ik alles kan doen voor een background moet ik er eerst 1 maken ik ben nu helemaal out of Ideas

ik post ff een link naar layout hoe ik hem heb ik heb echt al heel veel geprobeerd maar ik krijg het echt maar ook echt niet voor elkaar om een bij passende en mooie background te krijgen.

mijn vraag is kunnen jullie me helpen of ideeen geven.

link naar layout: http://oi51.tinypic.com/2istlrr.jpg
02-12-2010 22:31
NJMedia
Kijk hier eens, misschien helpt dit je verder.

Klik
03-12-2010 15:11
Quote: Nillas

Kijk hier eens, misschien helpt dit je verder.

Klik

ik heb er ff naar gekeken maar eerlijk gezegt heb ik er niet zoveel aan wel bedankt voor de reactie
03-12-2010 16:19
Reageer op: "Background"
1
Je kan niet reageren omdat je niet bent ingelogd. Inloggen of Aanmelden