Forum » Nieuws & mededelingen » Teamversterkingen komen eraan
Love Me Two Times
Offline Stuur privebericht
Gegroet allemaal!

Door de groeiende activiteit op CriminalsPoint nemen we terug wat moderatoren aan. Deze maand is dat Robin geworden. We hebben voor hem gekozen omdat we erin geloven dat hij actief zal modereren en ook naar goed hart.

We hebben ditmaal niet voor sollicitatierondes gekozen maar voor geleidelijke instroming. Zo gaan we in totaal 2-3 moderatoren aannemen, elke maand weer eentje meer tot we voldoende versterkt zijn. Het heeft dus GEEN nut PB's te sturen naar supermods/beheerders dat je bij het team wilt. Wij komen naar jou! Actief zijn en eerlijk handelen is dus de boodschap

Moesten er problemen zijn met een van onze proefmoderatoren laat het dan zeker weten aan de supermods of beheerders, wij zullen dan zien wat het probleem is en dit zo nodig oplossen.

Prettige avond nog,
Pim en de rest van het team
09-01-2011 21:45
Dit topic is 801 keer bekeken door 77 verschillende leden
Reacties op: "Teamversterkingen komen eraan"
1 | 2 | 3 | 4 Volgende pagina
Offline Stuur privébericht
En ik dan nee hoor Succes Robin, en hoop dat je lang mag blijven zolang je mijn maar wel met rust laat.
09-01-2011 21:46
Netjes hoor
09-01-2011 21:49
Willem, bedankt. Ik hoop ook dat ik lang mag blijven en deze taak goed kunnen te vervullen, ook heb ik mijn eerste report al gemodereerd (die van jou willem).
Verder hoop ik dat andere me dit ook gunnen en me hiermee helpen.
09-01-2011 21:50
Je bent eigenlijk net te laat had er onderlaads totaal 14 gedaan.
We zullen je wel wat werk geven XD
09-01-2011 21:51
Sensco Internet Diensten
@robin, veel succes. Alleen denk ik niet dat de crew naar alleen veel actiefheid moet kijken. Maar natuurlijk ook naar de specialiteiten. Ik denk dat robin dit wel heeft, maar denk dat iedereen nu denk; ik ga veel online zijn, dan word ik moderator.
09-01-2011 21:54
@jgdonleach, dit komt omdat ze op de vorige sollicitatieronde een hele tijd over mij hebben zitten twijfelen (dit had ik vernomen van Joshua). Daarom denk ik dat ze in eerste instantie mij nog eens hebben gevraagd.
09-01-2011 21:57
Hee Robin,

Heel veel succes toegewenst. Niet veel van de crew hier op CP mag mij. Maar ik het het beste met iedereen voor. Ik probeer geen problemen ofzo te maken. Maar als je mensen tegen je hebt is dat soms al moeilijker.

Maar jij in ieder geval heel veel succes toegewenst.

Hopelijk komen wij elkaar niet tegen in negatiefe zin.
09-01-2011 22:05
@blackboss, ik zal er rekening mee houden en jou extra lief beoordelen kunnen we nog vrienden worden hier.
09-01-2011 22:07
@Robin; Reken er dan maar niet op dat je de rest van de crew achter je heb staan. Heb al paar banpunten staan. Heb ik Koen over gePMt maar 'hij gaat t uitzoeken' terwijl het allemaal foute bans waren. Maar der gaat wel meer fout..
09-01-2011 22:12
webbasing.com
Quote: Robin

@blackboss, ik zal er rekening mee houden en jou extra lief beoordelen kunnen we nog vrienden worden hier.

vriendjespolitiek mag niet op cp
09-01-2011 22:15
Reageer op: "Teamversterkingen komen eraan"
1 | 2 | 3 | 4 Volgende pagina
Je kan niet reageren omdat je niet bent ingelogd. Inloggen of Aanmelden