Eigenaar DiMoWeb
Offline Stuur privebericht
We hebben zonet versie 4.4 gelanceerd van CriminalsPoint.
Deze versie bevat een aantal updates die we al lang gepland hebben en waarvan we nu de eerste stappen hebben live gezet.
Sommige hiervan hebben jullie geleidelijk aan kunnen zien live komen, anderen zijn we nu nog aan het verbeteren.

1) Je krijgt nu een mail als je een privébericht ontvangt
2) Dit kun je uitzetten in je controle paneel, links in het menu
3) De lijsten in de scripts, artikels en downloads hebben een restyle gekregen. Nutteloze informatie werd verborgen en het hele systeem zou sneller moeten laden
4) We hebben de mail die je krijgt bij het aanmaken van een nieuwe account verbeterd en geoptimaliseerd. Deze is nu nog duidelijker.
5) Onze emails gaan nu door neen email parser, die onze standaard template eraan toe zal voegen. Verder hebben we nu ook een html mail template die in elke mail client zou moeten werken als ze html ondersteunen.
6) Error meldingen die in de logs terecht kwamen werden gerepareerd. Dit zijn kleine notices die de werking van de site niet veranderen, maar toch netjes dat ze nu zijn opgelost.
7) De online ledenlijst wordt nu gesorteerd op naam, in plaats van op datum. Hierdoor blijft de lijst overzichtelijker.
8) Mijn profiel heeft een eerste beta van een twitter integratie. Er wordt onderzocht of we dit in de toekomst voor iedereen kunnen aanbieden.
Voorbeeld staat voorlopig enkel op mijn profiel.
9) CP zou sneller moeten laden als je niet bent ingelogd. Een aantal zware queries werden geoptimaliseerd om enkel te laden als ze nodig zijn.
10) Zoekkader werd iets groter gemaakt om eenvoudiger te kunnen zoeken.
11) De link om meer highlights te tonen werkt weer correct.

Verder verwelkomen we Willem weer in ons team, nu hij zijn zaakjes op orde heeft gebracht.
Welkom terug!
10-01-2011 23:38
Dit topic is 1679 keer bekeken door 128 verschillende leden
Reacties op: "CP 4.4"
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 Volgende pagina
Eigenaar DiMoWeb
Offline Stuur privébericht
Noot: dit is een 4.4 beta versie.
- Header is nog niet correct
- Email bij het ontvangen van een pb moet een directe link bevatten naar je pb
- ...

Een iets beter overzicht van onze todo lijst kun je vinden op:
http://todo.gamecoll.com/projects/226_CriminalsPoint.html
10-01-2011 23:40
Logo Designer
Perfect!
10-01-2011 23:41
Eigenaar DiMoWeb
Update: de mail die je krijgt bevat nu een rechstreekse link naar het net ontvangen pb bericht.

Tip die ik heb ontvangen: geen mail sturen als je al online bent op de site. Wat denken jullie - en gaat dit niet in tegen het consistent zijn? Ik ben in elk geval voor het versturen van zo weinig mogelijk mails.
10-01-2011 23:47
Logo Designer
Ik vind het idee opzich leuk. Het kan wel komen.
10-01-2011 23:49
(ex) moderator
Lijkt me handig als je idd niet een mail krijgt van een pb bericht als je al online bent
11-01-2011 01:07
♥
Heb om die reden dan die functie al uitgeschakeld, vind het erg irritant als ik steeds meer weer te zien krijg dat ik een privebericht ontvang terwijl ik nog eerder op CP kijk dan me mail check.
11-01-2011 07:50
What else?
Online Stuur privébericht
ik check toch echt eerder mijn mail dan CP , maar goede updates (Y) nice work !
11-01-2011 09:02
www.gun2maffia.nl
ja als je je ideeen op doet door dingen van andere sites tehalen dan krijg je het wel zo ja
11-01-2011 10:17
♥
@Terr0r noemt jij is een website met twitter integratie? Enkel het priveberichten hebben meerdere community's maar dat hebben ook 1000 andere website's....

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 11.01.11 11:15:21:
Moet je je eigen site is zien, daar zitten meerdere dingen in die andere site's ook hebben.
11-01-2011 11:14
Rapifia Europe
"Mail me bij ontvangen van een privébericht" is niet echt Nederlands, moet dit worden:
"Mail me bij ontvangst van een privé bericht"
11-01-2011 12:40
Reageer op: "CP 4.4"
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 Volgende pagina
Je kan niet reageren omdat je niet bent ingelogd. Inloggen of Aanmelden