Forum » Nieuws & mededelingen » Op zoek naar.. een nieuwe moderator!
Offline Stuur privebericht
Beste leden en bezoekers,

Naarmate CriminalsPoint groeit, krijgen onze teamleden het steeds drukker met het onderhouden en verzorgen van CriminalsPoint. Daarom zijn wij op zoek naar nieuwe teamleden!

We zijn op zoek naar één of meerdere leden die graag hun steentje aan CriminalsPoint willen bijdragen vanuit de functie van Moderator. Als moderator ben je verantwoordelijk voor het beheer van het forum op CriminalsPoint. Je behandelt reports, zorgt dat de topics netjes blijven en je werkt waar nodig mee aan de ontwikkeling van CriminalsPoint. Daarnaast wordt een actieve houding van je verwacht, zowel op de openbare website als het interne teamgedeelte.

Als moderator maak je deel uit van het leuke, jonge en creatieve team achter CriminalsPoint. Je doet je werk vrijwillig.

De sollicitatieronde wordt bij deze gestart. Je kunt solliciteren door dit formulier in te vullen. Dit kan tot uiterlijk zondag 15 mei om 19.00 uur.

Deze termijn is inmiddels verstreken. Solliciteren kan niet meer.

Leeftijd speelt in principe geen rol. Het gaat erom of je bereid bent je verantwoordelijkheid te nemen, en dat ook werkelijk kunt. Geen enkel lid is uitgesloten van deelname.

Meer informatie wordt verstrekt tijdens en na het invullen van het sollicitatieformulier.

Succes!
- Lodewijk
Laatst gewijzigd door Lodewijk op 2011-05-16 10:33:54
05-05-2011 17:30
Dit topic is 2615 keer bekeken door 142 verschillende leden
Reacties op: "Op zoek naar.. een nieuwe moderator!"
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 Volgende pagina
hoi
Offline Stuur privébericht
maakt het uit hoe oud je bent?
is er een minimum leeftijd
05-05-2011 17:39
Ik heb het even toegevoegd aan de beginpost:
Leeftijd speelt in principe geen rol. Het gaat erom of je bereid bent je verantwoordelijkheid te nemen, en dat ook werkelijk kunt. Geen enkel lid is uitgesloten van deelname.
05-05-2011 17:41
Logo Designer
Heb gesolliciteerd
05-05-2011 18:56
world-of-maffia.nl
Ik ook!
05-05-2011 18:59
Rapifia Europe
Ik heb het ook geprobeerd.
05-05-2011 21:55
MLormans.com
Zojuist ook de lijst even ingevuld.
Ben benieuwd of ik een kansje maak,

het lijkt me leuk om mijn tijd op CriminalsPoint nuttiger te gebruiken ipv alleen topcis te lezen.
05-05-2011 22:36
Moderator
@Lodewijk, ik heb je een tijdje geleden al een mail gestuurd en contact met je opgenomen, moet ik alsnog deze lijst invullen ?
06-05-2011 01:34
♥
Quote: r-mulder

@Lodewijk, ik heb je een tijdje geleden al een mail gestuurd en contact met je opgenomen, moet ik alsnog deze lijst invullen ?

Met de sollicitaties trekken we iedereen over één kant, de sollicitatie is uitgebreid en er komen oa cases in voor.
06-05-2011 07:29
Quote: Joshua

Quote: r-mulder

Met de sollicitaties trekken we iedereen over één kant, de sollicitatie is uitgebreid en er komen oa cases in voor.

@r-mulder: dus als toevoeging op Joshua: ja, je kunt enkel solliciteren via deze procedure, dit formulier.
06-05-2011 09:25
RJS Hosting
Ook ik heb Gesolliciteerd.

De Cases vond ik wel belangrijk omdat die 3 toch de moeilijkste situaties zijn ik hoop ze opgelost te hebben
06-05-2011 09:46
Reageer op: "Op zoek naar.. een nieuwe moderator!"
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 Volgende pagina
Je kan niet reageren omdat je niet bent ingelogd. Inloggen of Aanmelden