Ik eerst ook een idee voor zo'n spel, vooral omdat mijn vrienden helemaal weg zijn van harry snotter eh potter.
Helaas nooit wat aan gedaan, vooral omdat ik niet kan designe en geen zin had om een betaalde layout te nemen, aangezien het een idee was.
Maarja OT:
Misschien een leuk idee om zegmaar een soort van korfbal net als in de films na te bootsen, dat er elke dag toernooien zijn bijvoorbeeld.
Dat je steeds nieuwe dingen leert (nieuwe spreuken) die steeds beter en handiger zijn.
Een keuze tussen het "goede" en het "kwade" , wil je een doodsdoener worden, en voldemort ondersteunen, of wil je met harry potter gaan
Onderscheid tussen verschillende werelden, met allemaal een eigen "economie" je het bijvoorbeeld meerdere soorten "valuta", die van bijvoorbeeld de tovenaars wereld of die van de normale wereld.
Het is misschien ook leuk, dat je net als in de eerste film, van die snoepjes hebt waar je zo'n verzamelkaart uitkrijgt. (die kikker snoepjes ;p )
Even snel wat dingen "bedacht" ik ben helaas momenteel even druk dus echt meer vertellen zit er nu even niet in.
Succes met je source !