Forum » Nieuws & mededelingen » Einde wallie
Eigenaar DiMoWeb
Offline Stuur privebericht
Gisteren heb ik een brief via de post gekregen:
"Notice of termination"

Deze brief kwam van Wallie, de betaalprovider waar je kaarten van kon kopen en dan de waarde van deze kaarten kon inwisselen op verschillende sites, waaronder op deze site.

Concreet staat in deze brief dat ze het contract met ons opzeggen. Dit omwille van het feit dat ze stoppen met Wallie aan te bieden.

Paysafecard heeft enkele maanden geleden wallie overgekocht en in plaats van verder te gaan met wallie, zuigen ze het bedrijf volledig leeg en sturen ze de bezoekers naar hun eigen site.
Dit is een perfect voorbeeld van een vijandige overname: kopen en zo snel mogelijk erna alle activiteiten stoppen.
Ik vraag me af of ze nog werknemers hebben behouden...

Concreet houdt dit voor ons in, dat we binnen enkele dagen zullen stoppen om Wallie aan te bieden.
Of we paysafecard gaan aanbieden...?
Nee, heb even geen zin om ze te helpen.
Bovendien zijn hun tarieven te duur.
Kunnen jullie deze kaarten trouwens ergens vinden in winkels? Ik heb ze nog nooit gezien.

Wallie out, einde van een tijdperk.
Laatst gewijzigd door K.Rens op 2011-10-26 15:11:10
26-10-2011 15:07
Dit topic is 977 keer bekeken door 114 verschillende leden
Reacties op: "Einde wallie"
1 | 2 | 3 | 4 Volgende pagina
Offline Stuur privébericht
Najaa De Heer Wallie is nu wel rijk

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 26.10.11 15:09:32:
Maar als je nu een wallie koopt kan je hem dan nog gebruiken?
26-10-2011 15:08
Eigenaar DiMoWeb
Je kan je wallie kaarten nog kopen tot 15/11/2011 en gebruiken tot begin 2012 dacht ik.
Wij gaan de ondersteuning echter afzetten vanaf 15/11 ten laatste.
Misschien al sneller, om ze niet te laten profiteren van wallie...
26-10-2011 15:12
Zorg dan dat paysafecard word gebruikt om dat kleine kinderen dan niet kunnen adverteren op de site.
26-10-2011 15:15
az
Paysafecard is helemaal niet moeilijk te verkrijgen elk benzinestation heeft ze en de meeste sigarenboeren ook wel. Dus meneer wallie moet zijn feiten nachecken.
26-10-2011 15:20
Dat klopt maar Paysafecard kan het beste wallie nemen omdat die naam nu een maal bekend is etc.
26-10-2011 15:25
Quote: F.Ajeti

Zorg dan dat paysafecard word gebruikt om dat kleine kinderen dan niet kunnen adverteren op de site.

Misschien dat je dan eindelijk echte advertenties krijgt
26-10-2011 16:05
Eigenaar DiMoWeb
Paysafecard is wat mij betreft te duur om aan te bieden in ons betaalsysteem op dimopay.com en ook voor het adverteren op deze site.
Voorlopig gaan we dit niet meer aanbieden.
26-10-2011 16:51
Bij mij website betalen de mensen met wallie als die het niet meer doet hoe moet ik dat dan oplossen. Bestaat er ook een werkend betaalscript voor paysafecard om m op een website te zetten.
26-10-2011 17:12
Online Stuur privébericht
Wallie vondt ik veel beter.
Ik ben nu ook best wel teleurgesteld dat paysafecard nu de plaatst gaat innemen.
Toen paysafecard wallie had gekocht dat ik dat paysafecard verder zou gaan met wallie.
Dit was juist integendeel.
26-10-2011 17:19
Online Stuur privébericht
@mafiabase,

Wat ik heb gehoord is dat PaySafeCard niet voor consumenten beschikbaar zal zijn.

Ik ben daar lekker blij mee
Mijn 3 websites werken eigenlijk alleen maar met wallie, ook wel met bellen maar dit wordt tegenover de wallie veel minder gebruikt
26-10-2011 17:20
Reageer op: "Einde wallie"
1 | 2 | 3 | 4 Volgende pagina
Je kan niet reageren omdat je niet bent ingelogd. Inloggen of Aanmelden