Updates [Valid RSS]

23-02-10 - K.Rens
Door problemen met het netwerk in het datacenter, werkt CriminalsPoint momenteel met hikjes. Kom je er niet op, sluit dan gewoon even de site en probeer het 5 minuten later opnieuw.

13-02-10 - K.Rens
Google ads werd toegevoegd in het forum. Dit omdat toch niemand adverteerde in het forum + om te testen of Google ads nu effectief meer zou opbrengen of niet (ik verwacht van niet).

11-02-10 - K.Rens
Er worden niet langer additionele slashes toegevoegd bij het reageren op privéberichten in de quotes.

11-02-10 - K.Rens
Bij privéberichten wordt er bij het reageren niet langer RE: toegevoegd als dit al in het onderwerp staat. Zo krijg je geen nodeloos lange onderwerpen.

10-02-10 - K.Rens
Het highlights systeem werd gecorrigeerd. Het is nu weer mogelijk te kijken naar de highlights via de homepagina.

Een wijziging in de regels!
Beste leden,

aangezien bepaalde mensen willen dat de crew strenger wordt (onder andere Koen) is er vandaag een een regel gewijzigd.
Dit is gedaan om het zowel voor de crew als voor de leden duidelijker te maken wat nou wel en niet mag (je kunt het bijna niet meer verkeerd interpreteren).

De nieuwe regel ziet er als volgt uit:
Volledige offtopic reacties zijn NIET toegestaan, een deel van de reactie mag offtopic gaan op de voorwaarde dat de rest bijdraagt aan het topic. Offtopic delen van reacties dienen geschreven te zijn tussen de offtopic tags ([offtopic][/offtopic]).

Een fijne vakantie toegewenst namens heel de crew!
Laatst gewijzigd door Darsstar op 2009-07-04 11:35:43
2009-07-04 11:34:31
Reacties op: "Een wijziging in de regels!"
1 | 2 Volgende pagina
Offline Stuur privébericht
Jij ook DOSJE :'
2009-07-04 11:49:18
Ik zal het even voor je uitleggen Joshua...
Het topic gaat er over dat de regels gewijzigd zijn...
Dat ik iedereen een fijne vakantie toewens is om beleefd te zijn, niet de rede van de mededeling!
Die reactie van jou is dus behoorlijk offtopic...

Dus aan de volgende die ook een of meerdere mensen een fijne vakantie wil wensen zij hier de twee opties:
Maak een nieuw topic aan (het liefst in de lounch), of zet het tussen offtopic tags bij een reactie die gaat over dat de regels gewijzigd zijn!

De volgende die hier een volledige offtopic reactie plaatst krijgt een ban puntje.
2009-07-04 11:57:42
Blik bier you are beautif
Als het verhaal van Richard klopt, is dit wel heel kinderachtig!

Ontopic: Kan er geen button bijkomen?
(bij deze)
Afbeelding

Edit: Ik was vergeten zeggen dat dit een super idee is

W0utR: done
2009-07-04 12:14:46
az
@Game-Projects als je een lay-out gaat bekritiseren, geef dan gelijk tips mee hoe die het zou kunnen verbeteren, anders is het gewoon afkraken en off topic gaan
Geweldige regel, nu zullen de topics nooit meer te lang worden, net als de keer bij Game-Projects zijn veiling.

M.V.G AZ
2009-07-04 12:23:21
Lolz0r.
Goed gedaan,

Darsstar edit: dit is dus een banpunt -.-
2009-07-05 04:25:19
SG - Eigenaar MV
Ik vond het eigenlijk al tijd worden dat er zo iets zou komen, ook al ga ik zelf heel vaak off-topic. Sorry daarvoor alvast.

Ik heb nog wel een vraagje, is het nu toegestaan om in een off-topic topic off-topic te gaan of niet?
Als er bijvoorbeeld een topic is over vakantie mag je dan ook over fruit beginnen ofzo?
2009-07-05 09:39:08
Persoonlijk vind ik wel dat dat mag, al moet ik dan meer opletten welke tag een topic heeft
Maar als andere crew leden het hier niet mee eens zijn laten ze het wel weten denk ik...
2009-07-05 09:55:33
Ondernemer
Meschien een idee om een soort java uitklap menu te maken , waar je op de topicstarter kunt reageren.
dus daar je off-topic dingen in kwijt.

bij een veiling kunnen dan daar de opmerkingen , en hier gewoon de biedingen.
2009-07-05 10:26:25
Waarom het wiel opnieuw uitvinden?
Doe dit (je idee) lekker via pm als je alleen maar iets te melden hebt wat offtopic is...
2009-07-05 10:28:58
Pim
Heart In A Cage
Online Stuur privébericht
Oké is goed, geld dat ook voor crew?

Goede vakantie voor iedereen ! Mijn vakantie is goed ingezet, net terug van Werchter, egt ziek
2009-07-05 13:18:09
Reageer op: "Een wijziging in de regels!"
1 | 2 Volgende pagina
Je kan niet reageren omdat je niet bent ingelogd. Inloggen of Aanmelden