Een wijziging in de regels!
Vreemd
Offline Stuur privebericht
Beste leden,

aangezien bepaalde mensen willen dat de crew strenger wordt (onder andere Koen) is er vandaag een een regel gewijzigd.
Dit is gedaan om het zowel voor de crew als voor de leden duidelijker te maken wat nou wel en niet mag (je kunt het bijna niet meer verkeerd interpreteren).

De nieuwe regel ziet er als volgt uit:
Volledige offtopic reacties zijn NIET toegestaan, een deel van de reactie mag offtopic gaan op de voorwaarde dat de rest bijdraagt aan het topic. Offtopic delen van reacties dienen geschreven te zijn tussen de offtopic tags ([offtopic][/offtopic]).

Een fijne vakantie toegewenst namens heel de crew!
Laatst gewijzigd door Darsstar op 2009-07-04 11:35:43
2009-07-04 11:34:31
Dit topic is 31 keer bekeken door 1 verschillende leden
Reacties op: "Een wijziging in de regels!"
Vorige pagina 1 | 2
Offline Stuur privébericht
Ik denk dat crew-leden zich binnen een marge ook gewoon aan de regels moeten houden, en dus ook aan deze. Als crew zijnde is het logisch dat er iets soepeler op je gereageerd wordt, maar wij zijn natuurlijk ook lang niet onschendbaar.

Conclusie: Na mijn idee telt deze regel ook voor de crew, enkele uitzonderingen daargelaten (Zoals modereren in een topic, kun je ook als offtopic gaan zien.)
2009-07-05 13:45:41
Ondernemer
@crew: joshua wenste ook een fijna vakantie en kreeg toen waarschuwing van darsstar , waarom terrorscheep niet ?
2009-07-05 13:55:02
Vreemd
Omdat terror nog een ontopic stukje heeft: zijn vraag.
En hij is een crew member, voordat we crew members banpunten geven worden die waarschijnlijk eerst uit de crew getrapt of er wordt gezegd dat het een test is. (ik heb ervaring )

Verder ben ik het helemaal eens met de conclusie van Killingdevil.
2009-07-05 14:06:17
Crew krijgt toch geen banpunten maar goed, ik auwhoerde een beetje wat ik wel vaker met Darsstar doe
2009-07-05 15:41:57
Ff vraagje wat houd banpunten in bijv 1 banpunt is 1 uur verbannen of 10 banpunten dan helemaal verbannen

Nice die offtopic
2009-07-05 17:03:33
Prostart B.V
Misschien ook een leuk idee. Vakantie ban...

Iemand geeft op hoelang die op vakantie gaat en voor die bepaalde tijd wordt zijn account verbannen. Dan zit je ook niet met spanning op je vakantie dat je account wordt gehackt of iets
2009-07-05 17:15:15
Stijn Ghillebaert
Wat is het saai nu je niet meer offtopic mag gaan
2009-07-11 15:52:57
Reageer op: "Een wijziging in de regels!"
Vorige pagina 1 | 2
Je kan niet reageren omdat je niet bent ingelogd. Inloggen of Aanmelden