Forum » Check-Me » Criminals layout
Offline Stuur privebericht
Beste CP leden,

Ik ben bezig met een nieuwe layout te maken en ik zou graag willen weten wat jullie er tot nu van vinden. Ook heb ik niet echt veel inspiratie meer dus misschien dat iemand mij zou kunnen vertellen wat ik nog kan veranderen?
Ik heb 2 verschillende menu's gemaakt(links en rechts)

Voorbeeld van wat ik tot nu toe heb gemaakt: http://afbeelding.im/N9Hcr

Graag raten met:
Cijfer: 1/10
evt. waarde:
Pluspunten:
Minpunten:
En daarnaast misschien nog eventuele toevoegingen.
Laatst gewijzigd door mattie1992 op 2012-02-08 23:10:48
28-01-2012 20:44
Dit topic is 510 keer bekeken door 79 verschillende leden
Reacties op: "Criminals layout"
1 | 2 Volgende pagina
What else?
Online Stuur privébericht
Ik vind het een mooie layout! Spreekt me goed aan. Verder vind oke de achtergrond wel Nice !
28-01-2012 20:59
Skype & Microsoft
Offline Stuur privébericht
Header is vrij groot en leeg op deze manier, wellicht dat je de gangster ergens anders kan verwerken? Waarom staan in het linker en rechter paneel statistieken van de gebruiker?

Ik zou ook de ruimte tussen je menu items (paneel links en rechts) vergroten, het zit nu erg dicht op elkaar.

Verder ziet het er netjes uit. Veel succes.
28-01-2012 22:41
@patrick: bedankt!

@skynet: header is inderdaad vrij groot, wil deze ook graag opvullen maar weet nog niet hoe. Ik vind de gangster wel mooi staan op die plek.
Statistieken van de gebruiker staan in linker en rechter menu om hem een beetje op te vullen, dit gaat zeker anders als ik hem ga slicen/basen.
Verder bedankt voor je reactie

Misschien verder nog iemand reacties/tips? Deze zijn heel erg welkom.
28-01-2012 22:54
8/10 omdat hij nog niet af is.

Ik vindt hem uitstekend op deze verbeter punten na:

- als je naar de afrondingen van de hoeken naar het content kijkt en die van het menu zijn die van het menu niet zo goed afgerond (pixelachtig)
- de header is kaal maar als je bijv. een advertentie erin verwerkt zit het goed , de .nl zou je eraf kunnen laten en de nieuwsberichten iets meer ruimte geven rechts
- de achtergrond zou ik alleen in de header laten en de rest gewoon bruin zoals je nu hebt
- als content zou je kunnen werken aan een tabel (met mouse over effect) , een formulier , een afbeelding met wat tekst en links

Succes met de layout
29-01-2012 10:14
Bedankt voor alle goede reacties, heb hem inmiddels gesliced en dit is wat het tot nu toe is geworden:
http://criminalplace.nl/nieuwe%20layout/index.php

Iemand verder nog iedeeen om wat te veranderen?
31-01-2012 09:47
NJMedia
Het icoontje bij de statistieken is een beetje vaag, wellicht dat je dit kunt veranderen. Verder is het horizontale menu wel erg klein, en kan de rechterkant nog wel wat opvulling gebruiken.

Erg mooie layout! Keep it up!
31-01-2012 09:58
Heel erg bedankt voor alle reacties, ik zal er zeker wat mee gaan doen en als hij helemaal klaar is laat ik hem opnieuw checken.
Voor nu mag hier dus een slotje op
31-01-2012 13:46
Skype & Microsoft
Nog even een laatste tip voor je content. Maak het wat leuker door bijv. iconen te gebruiken.

Succes, ben benieuwd naar het eindresultaat.
31-01-2012 14:51
Bedankt, ik zal je tip meenemen in het verbeteren van de layout.
31-01-2012 14:51
What else?
Online Stuur privébericht
dan nog een tip van mij ^^
probeer tabellen zoveel mogelijk te vermijden.

Tabellen zoals je deze nu gebruikt is niet echt nodig . makkelijk met op te lossen door middel van een div.
31-01-2012 14:56
Reageer op: "Criminals layout"
1 | 2 Volgende pagina
Je kan niet reageren omdat je niet bent ingelogd. Inloggen of Aanmelden