Updates [Valid RSS]

23-02-10 - K.Rens
Door problemen met het netwerk in het datacenter, werkt CriminalsPoint momenteel met hikjes. Kom je er niet op, sluit dan gewoon even de site en probeer het 5 minuten later opnieuw.

13-02-10 - K.Rens
Google ads werd toegevoegd in het forum. Dit omdat toch niemand adverteerde in het forum + om te testen of Google ads nu effectief meer zou opbrengen of niet (ik verwacht van niet).

11-02-10 - K.Rens
Er worden niet langer additionele slashes toegevoegd bij het reageren op privéberichten in de quotes.

11-02-10 - K.Rens
Bij privéberichten wordt er bij het reageren niet langer RE: toegevoegd als dit al in het onderwerp staat. Zo krijg je geen nodeloos lange onderwerpen.

10-02-10 - K.Rens
Het highlights systeem werd gecorrigeerd. Het is nu weer mogelijk te kijken naar de highlights via de homepagina.

Laadbalk + Redirect
Prostart B.V
Offline Stuur privebericht
Beste,

Ik ben op zoek naar een mooi systeempje met een laadbalk. Zodat er soort van wordt aangegeven dat er gegevens worden geladen. Zou iemand mij hieraan kunnen helpen? Heb namelijk al op internet lopen zoeken, maar daar kom ik scripts tegen van 1990 enz.. En die werken niet echt meer.

Alvast Bedankt!

Met vriendelijke groet,
A. Ruter
2009-07-05 01:00:00
Reacties op: "Laadbalk + Redirect"
1
M E D I A L A B S . B E
Offline Stuur privébericht
is het voor in een script ? anders kun je gewoon een echo maken met daarin zo een laad plaatje.bv.:

Afbeelding
2009-07-05 09:29:55
Online Stuur privébericht
ja klopt timd

je zou het bijvoorbeeld zo kunnen doen:

Code | Selecteer Alles
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
<html>
<
head>
<
script type="text/javascript">
<!--
function 
delayer(){

window.location "../deredirectpagina.php"
}
//-->
</script>
</head>
<body onLoad="setTimeout('delayer()', 5000)">
<h2>welkom op de redirect pagina</h2>
<p>Zet hier het plaatje van timD neer!</p>

</body>
</html>

je krijgt nu een timedelay van 5 sec voordat hij de mensen naar de volgende pagina stuurt, ondertussen in die 5 sec zien de mensen dit:

welkom op de redirect pagina
Afbeelding

ik heb dit script zelf gebruikt met een gifplaatje die van 5 aftelt, werkt perfect

gr, stan
2009-07-05 11:51:23
Reageer op: "Laadbalk + Redirect"
1
Je kan niet reageren omdat je niet bent ingelogd. Inloggen of Aanmelden