Forum » Nieuws & mededelingen » Aan meneer aanvaller
Love Me Two Times
Offline Stuur privebericht
Iedereen ziet het weer. Er is weer iemand zonder leven CriminalsPoint aan het lamleggen. Hij heeft ook al een topic geopend *aandacht te kort*.

Wij laten ons niet doen en zullen er alles aan doen hem te pakken.

Hij speelt met vuur.

Wil iedereen die hier meer over weet ook contact opnemen met een van de crewleden?

Alvast bedankt, ik hoop dat we niet al te veel last meer gaan krijgen met deze kleuter, we doen er ook alles aan het probleem op te lossen zodat jullie terug ten aller tijde kunnen genieten van CriminalsPoint.

Groeten,
Pim
11-11-2009 19:54
Dit topic is 325 keer bekeken door 4 verschillende leden
Reacties op: "Aan meneer aanvaller"
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 Volgende pagina
Pim
Love Me Two Times
Offline Stuur privébericht
Btw; het is wapenstilstand, van respect heeft onze aanvaller ook nog nooit gehoord.
11-11-2009 19:56
4/10
Quote: TerrorSheep

Btw; het is wapenstilstand, van respect heeft onze aanvaller ook nog nooit gehoord.

Ik snap hem niet, leg uit ?
11-11-2009 19:57
Pim
Love Me Two Times
Kijk het is vandaag wapenstilstand, 11 november. Het is 91 jaar geleden dat de oorlog is gestopt. Vandaag legt iedereen de wapens neer uit respect maar onze aanvaller heeft dat respect niet.
11-11-2009 20:00
Rap
Ik vind wel dat hij dat respect MOET hebben , dat hoort gewoon bij je opvoeding. En een site hacken slaat nergens op ;S;S

Je kan de site toch beter beveiligen? Dat is toch het aller belangrijkste?
11-11-2009 20:02
@Frenzo:

Citaat:

Moest Koen nou eens een anti-F5 optie maken hea.
11-11-2009 20:04
Pim
Love Me Two Times
Hij hackt de site niet, hij heeft gewoon een programmaatje dat wat verbindingen maakt met CriminalsPoint waardoor hij crasht.

Je kan wel wat beveiligen maar dat gaat helaas niet, de code is te brak en niemand kan in de FTP.
11-11-2009 20:06
4/10
Quote: Alex

@Frenzo:

Citaat:

He dat is mijn citaat
11-11-2009 20:06
@frenzo
meneer ging gewoon 1 miljoen keer per seconden mysql connecte. En dan zegt mysql je kan maximaal zo veel connectie doen per seconden.

heeft niks met hacken te maken is gewoon als veiligheid ingebouwd.
11-11-2009 20:07
4/10
Quote: rickvbeek

@frenzo
meneer ging gewoon 1 miljoen keer per seconden mysql connecte. En dan zegt mysql je kan maximaal zo veel connectie doen per seconden.

heeft niks met hacken te maken is gewoon als veiligheid ingebouwd.

Met dat citaat bedoelde ik dat die beveiliging juist ten nadele kwam voor CP in dit uitzonderlijke geval.
11-11-2009 20:08
Rap
Oh , maar heeft hij/zij er wel een reden voor. Zelfs als die een reden had snap ik nog niet waarom hij überhaupt het doet , slaat helemaal nergens op
11-11-2009 20:09
Reageer op: "Aan meneer aanvaller"
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 Volgende pagina
Je kan niet reageren omdat je niet bent ingelogd. Inloggen of Aanmelden