Forum » Nieuws & mededelingen » Sollicitaties - update
Offline Stuur privebericht
Beste leden,

Wat een stortvloed aan PB's hebben wij de afgelopen week binnen gekregen! Iedereen is natuurlijk wel in voor een functie als moderator, dat begrijpen we zelf ook wel. Maar er kunnen er slechts een paar werkelijk moderator worden. Of in ieder geval: slechts een paar krijgen een proefperiode aangeboden. Dus: hoe gaat het nu verder?

Solliciteren is niet meer mogelijk. De deadline is inmiddels verstreken.

Nog niet gesolliciteerd?
Doe dat dan vóór vanavond 20.00 uur. Vanaf die tijd kan je niet meer solliciteren, en gaan R-Mulder en ik aan de slag met de vele sollicitaties. Als je niet meer weet wat er ook alweer in je sollicitatiebericht moest staan, en waar je die ook alweer naar toe moest sturen: check het nieuwsbericht hieronder.

En wie wordt het dan uiteindelijk?
Dat gaan wij dus na vanavond 20.00 beslissen. We beoordelen allebei alle sollicitaties met een advies: wel of geen goede aanwinst. We kijken daarbij ten eerste naar je sollicitatiebericht, maar ook naar opvallend postgedrag van de laatste weken. We kijken naar banpunten, en waarom die zijn uitgedeeld. Op banpunten word je normaliter niet afgerekend, maar het kan wel wat zeggen over je gedrag hier op CP.

Wij kiezen alle mensen die we graag een kans willen geven. Er is geen maximum, en er is geen sprake van vol = vol. Echter, zodra meer dan 2-3 moderators op proef worden aangenomen, zal er waarschijnlijk sprake zijn van een tweede beoordelingsronde van de proefmoderators na bijvoorbeeld twee weken proeflopen. Daar worden dan de beste twee of drie uitgekozen.

Wanneer horen wij weer iets?
R-Mulder en ik gaan vanaf vanavond hard aan de slag, en proberen zoveel mogelijk mensen al uit te nodigen voor een gesprek. We proberen zoveel mogelijk voor aanstaande zondag rond te krijgen, zodat we jullie zeker volgende week weer op de hoogte kunnen stellen.

Vragen?
Je kunt ons altijd PB-en. Alle vragen rondom de sollicitaties gaan het liefst naar R-Mulder of mij, omdat wij de sollicitaties allemaal afhandelen.

Ook namens R-Mulder,
Lodewijk
Laatst gewijzigd door Lodewijk op 2010-01-10 12:34:52
05-01-2010 17:56
Dit topic is 408 keer bekeken door 4 verschillende leden
Reacties op: "Sollicitaties - update"
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 Volgende pagina
Pim
Love Me Two Times
Offline Stuur privébericht
Dat de beste ons team mogen komen versterken!
05-01-2010 18:01
ondergetekende.
Leuk om is iets te horen weer. Natuurlijk heb ik ook gesolliciteerd en ik zit al een tijdje in spanning te wachten. Iedereen die zich heeft aangemeld als moderator veel suc6 en moge de beste het team van cp versterken

Groetjes
05-01-2010 18:05
Quote: Pim

Dat de beste ons team mogen komen versterken!

Dan weet je wie je moet kiezen hé
mij natuurlijk

Nee grapje succes met kiezen
05-01-2010 18:09
Webspetter.nl
Ow dus iemand die voor jullie de PB kan lezen en eventueel kan antworden?
Ik wil het wel doen zodat jullie aan de nieuwe CP kunnen werken.

Moge de beste worden aangenomen
05-01-2010 18:09
Ik doe natuurlijk ook mee.
Dus daarom zeg ik laat de beste het team versterken.
05-01-2010 18:12
az
leuk om iets te horen na een tijd, dit houdt ons in ieder geval op de hoogte bedankt R-mulder en Lodewijk en succes iedereen die heeft gesolliciteerd en wie nog gaat solliciteren
05-01-2010 18:37
Voor de geïnteresseerden, ik heb NIET gesolliciteerd!

Moge de beste winnen!
05-01-2010 18:59
az
@Dein had ik al verwacht na je officiële afscheid!
05-01-2010 19:00
moge de beste winnen!

@dein, had ook niet verwacht dat je ging solliciteren
05-01-2010 19:47
En, dat was 'm dan. De deadline is verstreken. In totaal hebben wij zo'n 40 sollicitaties binnen gekregen, dus dat wordt een flinke klus..
05-01-2010 19:59
Reageer op: "Sollicitaties - update"
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 Volgende pagina
Je kan niet reageren omdat je niet bent ingelogd. Inloggen of Aanmelden