Forum » Nieuws & mededelingen » Afscheid crewleden
ondergetekende.
Offline Stuur privebericht
Beste (crew)leden,

Vandaag ben ik in gesprek geweest met R-Mulder en na een lang gesprek kwamen we beide op het zelfde besluit.
We zullen vanaf heden met elkaar in zee gaan en zullen hierbij dus alle projecten samen gaan opnemen en afronden.
Overigens hebben we besloten alle overige activiteiten op het web af te zeggen en geheel opnieuw te beginnen.
Helaas voor ons en sommige positieve (crew)leden hoort hierbij ook Criminalspoint.
R-Mulder die al voor langere tijd actief is op CriminalsPoint heeft hier net als ik zelf lang over na moeten denken.
Maar, door het goeie vertrouwen in elkaar zijn we definitief tot het besluit gekomen te weinig tijd over te houden voor CriminalsPoint.
Dit vooral omdat wij ons vanaf heden helemaal focussen op al ons eigen projecten en opkomende projecten.

Wij hopen hierbij op het begrip van jullie leden en natuurlijk onze mede collega’s de crew leden.
Zeer spijtig maar helaas zal vanaf nu ons naam niet donker blauw meer zijn.
Natuurlijk zal je mij en hoogstwaarschijnlijk R-Mulder nog wel aanwezig zien als gewoon lid of Elite-Lid.

Voor iedereen van crew tot oud lid en nieuw lid. Bedankt voor de mooie tijden op CriminalsPoint en jullie horen nog meer van ons later.

- RiiCk & R-Mulder
Laatst gewijzigd door RiiCk op 2010-01-24 02:32:55
24-01-2010 02:31
Dit topic is 303 keer bekeken door 8 verschillende leden
Reacties op: "Afscheid crewleden"
1 | 2 | 3 Volgende pagina
Moderator
Offline Stuur privébericht
Om het duidelijk te maken dat RiiCk ook voor mij spreekt. Bevestig ik hiermee zijn bericht.
24-01-2010 02:32
♥
Twee crewleden in één klap, jammer. Ik wens jullie succes met het werk in de toekomst en hoop jullie hier weer terug te zien
24-01-2010 07:11
Jammer dat jullie weggaan. Dat is altijd jammer als er iemand weggaat
24-01-2010 07:17
jammer dat jullie weggaan. maar veel succes in de toekomst en moge jullie projecten een succes worden ik spreek jullie nog wel op msn toch?
24-01-2010 09:45
Jammer dat jullie weggaan,

Maar rick waarom heb je je dan gesoliciteerd als moderator als je toch geen tijd hebt voor cp.
24-01-2010 09:57
♥
Gangstawar, zoals je leest heeft hij dit nu pas besloten en is er dus nu pas tijd te kort.
24-01-2010 10:22
Wel dan is RiiCk's proefperiode bij deze voorbij..

Het ga jullie goed.
24-01-2010 11:31
ondergetekende.
Nouja,

tijd te kort. Ik zal het nog wel kunnen doen modereren op CP. Maar, er blijft dan van een goeie dag miss 1 uur bij elkaar over om op CriminalsPoint te kijken en zoals Lodewijk en de rest van de crew weet. Heb ik het beste met CriminalsPoint voort en geeft ik dat liever iemand anders de kans. Iemand die er misschien meer tijd in zal kunnen besteden. Jullie zullen mij sowieso nog vaak online zien. Bij deze wil ik de 2 proefperiode moderators nog heel veel suc6 wensen.

- RiiCk
24-01-2010 11:39
Tijd te kort? Eerder je tijd simpelweg op een andere manier indelen.

Even voor de duidelijkheid naar alle leden: dat RiiCk vertrekt betekent niet dat we nu op zoek zijn naar een nieuwe moderator.
24-01-2010 11:52
Luc
devow.nl
@ Lodewijk wel opzoek naar een nieuwe Super-Moderator? Dan bied ik me bij deze aan

Nee dat was flauw,

Jammer dat er nu weer 2 crewleden weggaan. Maar daar is helaas niets aan te doen, succes met jullie projecten.
Het ga jullie goed.

Groeten,

Luc
24-01-2010 12:00
Reageer op: "Afscheid crewleden"
1 | 2 | 3 Volgende pagina
Je kan niet reageren omdat je niet bent ingelogd. Inloggen of Aanmelden