Forum » Nieuws & mededelingen » CriminalsPoint terug online
Eigenaar DiMoWeb
Offline Stuur privebericht
Beste CriminalsPoint leden,

Door een discussie tussen een 2 webhosting providers, naar aanleiding van de overname van CriminalsPoint een jaar geleden, heeft men beslist alle criminalspoint.* domeinen tijdelijk af te sluiten tot er duidelijkheid is.

Ik ben gerust bereid verlengingen te betalen, zoals van in het begin aangegeven, maar blijkbaar weet niemand waar de domeinen juist staan.

Ik probeer dit op te volgen en de domeinen weer te bemachtigen.
Excuses voor dit ongemak, hier konden wij niets aan doen.
Ik werd verzekerd dat de verhuis voltooid was en dit was ook zo zichtbaar in de whois data.

Nog nooit meegemaakt...

Als ik meer weet, laat ik jullie dit hier weten.

Met vriendelijke groeten en bij voorbaat bedankt voor jullie begrip,
K. Rens

*Edit: ondertussen is CriminalsPoint weer beschikbaar op http://www.criminalspoint.nl en .be
De domeinnaam status wordt nog altijd opgevolgd (.com en .net). *
06-02-2010 10:02
Dit topic is 247 keer bekeken door 5 verschillende leden
Reacties op: "CriminalsPoint terug online"
Vorige pagina 1 | 2 | 3 | 4
Offline Stuur privébericht
Top dat de website weer te bereiken is. Raar dat Antagonist het domein niet heeft willen verhuizen, en zeker dat ze je niet op de hoogte hebben gesteld van het verlopen van het domein. Maargoed, .nl en .be doet het gelukkig weer.
08-02-2010 09:50
What else?
Online Stuur privébericht
Het is jammer dat het eruit lag en aangezien ik gewend ben om met .com te verbinden dacht ik dat hij er vanmorgen ook nog uitlag gelukkig was dat niet het geval.

Het is een kl*te situatie waar je in beland bent koen, maar goed je kunt zien dat je er mee bezig bent, petje af daarvoor. Daarnaast vind ik het knap dat mensen zo reageren op deze fout.

Hebben jullie al eens zo'n fout gehad? Zo ja dan mag je mee praten zo nee kom dan teminste met goede argumenten naar voren waarom hij het slecht heeft gedaan ik zie jullie het nog niet doen een multi functioneel bedrijf opzetten
08-02-2010 09:55
Ex-moderator
Patrick veel mensen hiero hebben geen verstand van hosting en domeinen. Ze roepen er vaak maar op los van ja dit en dat. Maar ik vind zelf persoonlijk dat je moet kijken naar de dingen erom heen. Niet het probleem dat gekomen is.

Koen heeft gedaan wat hij kon voordat dit gebeurde en probeert nu een andere oplossing te vinden. Dus inderdaad petje af.
08-02-2010 10:25
Dus die advertentie site was niet van Koen ?
Opzich slechte regeling van beide partijen.
Dit had je best al geregeld kunnen hebben, daarnaast gaat een beetje fatsoenlijke hosting/provider echt niet zomaar afsluiten zonder enkele melding vooraf.

Trouwens dit is gewoon een normale opmerking, want ik denk dat iedereen het met me eens is dat een groot hosting bedrijf beter te vetrouwen is dat een klein particuliertje als jij ( trek het je niet persoonlijk aan, dit is algemeen ).

Dus geef toe dat je zelf ook niet 100% alles geregeld had en optijd klaar had staan.
Als dit bericht word verwijderd weet ik in ieder geval alweer hoe het echt zit en diegene die dit gelezen hebben ook

Mvg, Robin
08-02-2010 10:27
Eigenaar DiMoWeb
Abaddon: je haalt hier alles door elkaar.
Je zegt dat wij een slechte kleine partij zijn, terwijl de grote Antagonist de fout heeft gemaakt...
Ze hebben mij niet verwittigd en het domein gewoon laten vervallen...

En verder verwijderen wij zulke domme berichten niet, ook al vind ik persoonlijk dat je enkel jezelf ermee belachelijk maakt...

Wat mij betreft was alles geregeld.
De verhuis was aangevraagd en betaald, ik mag er dan ook vanuit gaan dat zonder ander tegenbericht, dit ook effectief gebeurt...
08-02-2010 10:41
Enjoy Coding
@K.Rens
Dan snap ik niet dat je er pas na 1 jaar overname achter komt dat het domein nog steeds niet verhuist is.
Lijkt mij dat je dit wel even nakijkt na 1 week of zo dat alles voltooit is.
Is dus deels aan jou te verwijten dat dit niet goed geregeld is vind ik.

Verder zat ik zelf ook dagelijks via de .com dus snapte er niks meer van.
08-02-2010 11:50
Eigenaar DiMoWeb
Als je meer dan 300 domeinen hebt volg je dit niet meer op, is gekken werk, voor iets dat automatisch verloopt en altijd in orde zou moeten zijn. Trust me...

Never trust computers.

Ps: in mijn status overzicht stond het domein alszijnde verhuisd. In realiteit was dit niet gebeurd. Fout van voorvermelde domeinleverancier.

Topic gesloten wegens domme reacties en onbegrip.
08-02-2010 12:24
Reageer op: "CriminalsPoint terug online"
Vorige pagina 1 | 2 | 3 | 4
Je kan niet reageren omdat je niet bent ingelogd. Inloggen of Aanmelden