Forum » Nieuws & mededelingen » Regels up-to-date
Vriendje van Koen
Offline Stuur privebericht
Hi allemaal,

Na een week lang zitten te brainstormen met de hele crew hebben wij de regeltjes tiptop in orde gemaakt. Er zijn veel regels bijgekomen zodat alles is verduidelijkt voor jullie, en voor ons. Wij verwachten dat jullie de regels goed doornemen, en zo dus weer helemaal up-to-date zijn.
Klik hier voor de (nieuwe) regels..

Deze regels zijn per direct van kracht.

Met vriendelijke groet,
De Criminalspoint Crew
Laatst gewijzigd door Lodewijk op 2010-02-09 18:12:21
2010-02-09 18:10:43
Dit topic is 193 keer bekeken door 1 verschillende leden
Reacties op: "Regels up-to-date"
Vorige pagina 1 | 2 | 3 Volgende pagina
Set sail, pirates!
Offline Stuur privébericht
Een blog erover is iets anders dan een paar keer de homepage updaten hé.
2010-02-09 22:14:20
Eigenaar DiMoWeb
Quote: Spinazie

Dat achter de schermen-onzin stoort me... Met de performance en beveiliging is niks mis, op het niveau van de gemiddelde CP'er in elk geval niet.
Denk bijvoorbeeld aan de simpele oplossingen: Zet bijvoorbeeld je magic quotes eens uit! Die slashes in de quotes zijn irritant!

Die quotes komen erin door javascript...
Ik ken de functie niet vanbuiten om die weg te krijgen + het zit ergens diep in 1 van de functies.
Zou me enkele uurtjes kosten om dit te debuggen.
Vandaar dat dit er nog altijd in zit, bij het posten van reacties.

Sta altijd open voor tips, als jullie weten welke functie ik in het geval van javascript hiervoor het best kan gebruiken, zonder dat de code effectief wordt uitgevoerd.
In het verleden bleek uit testen dat dit op verschillende browsers anders werd geïnterpreteerd, wat de veiligheid niet ten goede kwam.
2010-02-09 22:53:27
Set sail, pirates!

Ik ken de functie niet vanbuiten om die weg te krijgen + het zit ergens diep in 1 van de functies.

http://www.google.nl/search?hl=nl&source=hp&q=stripslashes+javascript&btnG=Google+zoeken&meta=&aq=0&oq=stripslashes+java
2010-02-09 22:56:39
Je background onzin kennen we nu wel, ga eerder is een keer echt wat aan de site doen !!!
Die V5 is idd opeens dood stil gevallen, dus of crewleden willen bevestigen of die nog in aanmaak is ?
Verder zou ik graag even willen weten welke regels er precies bijgekomen zijn en/of gewijzigd.

Verder ben ik het zwaar eens dat deze regels door iedereen en dus vooral de crew nageleefd moeten worden zonder bijverzonnen regels van crewleden zelf.

( ook al is het al vermeld, dit is de grootste update van jullie in de afgelopen maand ! ga dus zo door )
2010-02-09 22:58:08
Enjoy Coding
@Koen
Kan je dan misschien iets aan die highlights bugs doen ?
Je ziet daar een behoorlijke irritante fout staan en je kan de rest niet meer opvragen.
2010-02-09 22:58:38
I haz cookies!
@ Abaddon: je moet alle regels kennen, dus enkel de nieuwe regels vermelden lijkt mij wat onzinnig. Ik heb ze immers ook allemaal uit mijn hoofd geleerd...

V5 is nog steeds in ontwikkeling.
2010-02-09 23:01:45
Mag ik even uitleg over wat deze regel inhoud by the way, want vind het zelf een nogal vage zin.

Je gaat er automatisch mee akkoord dat voor alles wat je toegevoegt op deze site, je de auteursrechten overdraagt aan CriminalsPoint. Indien je zelf geen rechten hebt over datgene wat je toevoegt, dien je dit uitdrukkelijk te melden, inclusief een bronvermelding.

2010-02-09 23:04:07
Enjoy Coding
Is toch duidelijk?

Je gaat ermee akkoord dat alles wat jij hier plaatst direct eigendom van criminalspoint is.

Mocht het niet jou eigendom zijn moet je een bronvermelding plaatsen naar waar het vandaan komt.
2010-02-09 23:07:01
Dus als ik een script hier plaats is het direct eigendom van CP ?
Dat gaat heel erg moeilijk, zelfs met bronvermelding.
Dus als ik iets van sourceforge erop zet is het bezit van CP, zal tegen de GPL ingaan en maker van het script niet blij mee zijn.
2010-02-09 23:08:36
I haz cookies!
Quote: Pharox

Is toch duidelijk?

Je gaat ermee akkoord dat alles wat jij hier plaatst direct eigendom van criminalspoint is.

Mocht het niet jou eigendom zijn moet je een bronvermelding plaatsen naar waar het vandaan komt.

Inderdaad. Je gaat ermee akkoord dat wij je script mogen blijven tonen op onze website, onder vermelding van jouw naam natuurlijk. Daarnaast stellen wij je verplicht duidelijk de originele bron te vermelden, mits je dat zelf niet bent.
2010-02-09 23:09:32
Reageer op: "Regels up-to-date"
Vorige pagina 1 | 2 | 3 Volgende pagina
Je kan niet reageren omdat je niet bent ingelogd. Inloggen of Aanmelden