Forum » Server-Side scripting » zonder refreshen
Offline Stuur privebericht
Hallo,

Ik ben van plan om samen met mijn vader een nieuwe website op te gaan zetten in de trant van: http://www.bidrivals.com/nl/

Mijn vraag is hoe je zoals bij deze site te zien is de biedingen kan vernieuwen zonder dat je de pagina moet refreshen.

Met vriendelijke groeten.

Joris Moen
02-05-2010 13:47
Dit topic is 192 keer bekeken door 4 verschillende leden
Reacties op: "zonder refreshen"
1 | 2 | 3 Volgende pagina
NJMedia
Offline Stuur privébericht
Javascript, Jquery
02-05-2010 13:58
Quote: Nillas

Javascript, Jquery

Ik had Jquery inderdaad ook al even bekeken, bedankt voor de tip.
02-05-2010 14:00
WAN\'T TO LEARN SOMETHING
Ajax of frames
02-05-2010 14:06
JustSimpel VOF
Je weet trouwens dat dit soort sites in Nederland inprincipe illegaal zijn. Omdat je moet betalen om te bieden valt dit onder kansspellen en als je dit dus wilt doen moet je een kansspel vergunning hebben

600e POST YEEE
02-05-2010 14:06
Quote: diestro

Je weet trouwens dat dit soort sites in Nederland inprincipe illegaal zijn. Omdat je moet betalen om te bieden valt dit onder kansspellen en als je dit dus wilt doen moet je een kansspel vergunning hebben

Jaa, dat weten we. En daar gaan we ons van tevoren ook nog goed in verdiepen, we beginnen rustig met een opzet.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 02.05.10 14:17:07:
correctie het is geen kansspel, de mensen bieden zelf, maar het is niet als poker oid.
02-05-2010 14:14
JustSimpel VOF
Ik vind ook niet dat dit een kansspel is maar dit is ook een keer behandeld in het programma TROS Radar, waarna er kamer vragen over gesteld zijn en is besloten dat dit soort websites onder de kansspel wet vallen en dus een kansspel vergunning nodig hebben. Omdat mensen geld uitgeven zonder zeker te weten of ze wat krijgen.
02-05-2010 14:25
deze source is ook illegaal als het goed is
02-05-2010 15:02
Quote: diestro

Ik vind ook niet dat dit een kansspel is maar dit is ook een keer behandeld in het programma TROS Radar, waarna er kamer vragen over gesteld zijn en is besloten dat dit soort websites onder de kansspel wet vallen en dus een kansspel vergunning nodig hebben. Omdat mensen geld uitgeven zonder zeker te weten of ze wat krijgen.

Is niet zo, ze bieden in dit geval dus het is geen kansspel.
Als je geld verliest in een bod zou dit wel zo zijn in dat geval.

- Pietje bied ? 10,00

- Klaasje bied ? 12,00

Pietje krijgt in dit geval dan ze geld terug omdat zijn bod niet meer het hoogste is.
In een kansspel zou pietje zijn bod verliezen en niks meer van zijn 10 euro terug zien.
02-05-2010 15:05
hoe kom je nou bij een source?
ik maak het allemaal zelf?
02-05-2010 15:05
JustSimpel VOF
Superior wat jij zegt klopt wel, maar bij dit soort sites betaal je bijv. een belletje om te kunnen bieden. Daarmee maken die sites hun winst. Maar je betaald dus om te bieden terwijl je niet weet of je wel wat krijgt voor dat geld dat je hebt betaald om te bieden.
02-05-2010 15:11
Reageer op: "zonder refreshen"
1 | 2 | 3 Volgende pagina
Je kan niet reageren omdat je niet bent ingelogd. Inloggen of Aanmelden