Forum » Battles » Hosting layout
Joeybouwen.nl
Offline Stuur privebericht
Joooowww,

Omdat wij samen een site gaan opzetten dachten we kom we gaan beginnen. Tcbhome en ik besloten dus een battle te doen. Omdat ik dus zin had in "weer" een battle heb ik besloten nu samen met Tcbhome een Hosting layout te designen.

Tcbhome zal stap 1 zetten, en elke stap zou ook in de topicstart te bezichtigen zijn. Stap 1 komt eraan!

STAP 1 (Kenneth):
CriminalsPoint error: de volgende afbeelding werd niet geladen omwille van veiligheidsproblemen: http://www.world-of-maffia.nl/ken/nieuw/Stap1.png
of klik!

Greetz,
Joeyy & Kenneth
Laatst gewijzigd door JoeyB1996 op 2010-08-19 15:34:10
17-08-2010 18:22
Dit topic is 1283 keer bekeken door 116 verschillende leden
Reacties op: "Hosting layout"
Vorige pagina 1 | 2 | 3 | 4
Joeybouwen.nl
Offline Stuur privébericht
Nee, doe ik niets? Ik heb toevallig ook nog een prive leven, en ik heb het gewoon druk, dit weekend ben ik ookal weg, ik ga namelijk weg en die andere battle heeft andere redenen... En soms geef ik een paar ideeën aan hem omdat dat mij niet lukt.. naja ik bepaal altijd zelf nog of ik een slotje wil ofniet... En kenneth moet zich een beetje rustig houden naja, het komt ook doordat kenneth werk heeft en er meestal in de middag is en ik daardoor de PSD niet krijg. en ik ben er meestal in de avond..
20-08-2010 20:53
Skype & Microsoft
Start dan ook geen BATTLE.
20-08-2010 21:28
Joeybouwen.nl
Hoezo? Als ik dat wil? in de regels van battle staat niet elke minuut nieuwe stap? en er komt nu toch iedere stap elke dag? dus zeur niet
21-08-2010 07:23
Skype & Microsoft
1. 80 % van de battles lopen op niks uit.
2. Een battle hoor je met 2 te voeren en niet met 1 iemand....
3. Ik zeur niet
21-08-2010 07:48
Vader van 2 kids
Mensen wat zeuren jullie. Als hij het aan kan en die twee die mee doen aan de battle. Laat ze lekker. En zeur dan niet zo.

On topic. Die van tcbhome vind ik de leukste tot nu toe en hij houd wel een beetje aan de battle.

Gr Mike
21-08-2010 11:34
gametutorials.nl
Stap 4
Afbeelding

graag feedback
22-08-2010 15:58
Joeybouwen.nl
Hallo iedereen;

Ik zeg ook over mij zelf ik heb bijna niks meer gedaan maar dat heb ik ook uitgelegd waardoor dat kwam ; en ik ben net terug van 8 dagen vakantie dusja dan kan ik niks doen We zullen de battle weer oppakken

Greetz
02-09-2010 13:23
PSD BOUTIQUE
Het design van tcbhome vind ik het mooiste. Waarom? Het ziet er modern en strak uit. De andere layouts hebben een onverzorgde uitstraling en niet professioneel. Die van tcbhome is duidelijk en heeft een unieke kleur. Daarbij is lichtgeel met grijs niet echt een lekkere combinatie voor het oog. Een hosting moet rustig zijn en dat heeft het design van tcbhome.

Succes verder aan allen!
02-09-2010 18:12
Reageer op: "Hosting layout"
Vorige pagina 1 | 2 | 3 | 4
Je kan niet reageren omdat je niet bent ingelogd. Inloggen of Aanmelden