Ik had een topic gepost met een vraag. In eerste instantie had ik per ongeluk de script zonder tags neergezet , dat ik had ik binnen 1minuut veranderd en dan krijg ik een hele vage reactie van Vincent. Ik begrijp niet wat ik fout doe?
Topic : http://www.criminalspoint.com/php-mysql/registreer-systeem-acc-per-email-t1427.html
Wat doe ik fout?
Moderator: Eigenaren
Eerste ongelezen • 5 berichten • Pagina 1 van de 1
Wat doe ik fout?
Eu 2008 Kampioen Hollandiá
- Gigli
Re: Wat doe ik fout?
Zoals hij al zei:
Je pleurt het script zonder enige informatie, van wat kan ik veranderen ofzo..
Dus denkt hij dat wij dat maar weer moesten oplossen en dan wordt ie boos..
Wat ik zelf wel kan begrijpen
Je pleurt het script zonder enige informatie, van wat kan ik veranderen ofzo..
Dus denkt hij dat wij dat maar weer moesten oplossen en dan wordt ie boos..
Wat ik zelf wel kan begrijpen
- FrankY
Ik weet niet of je je beginpost inmiddels aangepast hebt, maar zo vind ik dat 'ie wel door de beugel kan. De reactie van Vincent vind ik erg overdreven, tenzij de beginpost niet meer het origineel is, en eerst veel erger was.
Trouwens, dit soort zaken los je op door een PM te sturen naar de moderator in kwestie, of een van zijn leidinggevenden (nu dus Anton, Dominic of Mitch). Je lost het niet op door nog een topic te starten.
Trouwens, dit soort zaken los je op door een PM te sturen naar de moderator in kwestie, of een van zijn leidinggevenden (nu dus Anton, Dominic of Mitch). Je lost het niet op door nog een topic te starten.
CriminalsPoint gaat helaas achteruit. Jammer. Iemand die het met mij anders wil proberen? Ik sta open voor uitnodigingen.
-

Lodewijk - Gold Member
En dan even ter verduidelijking:
Crew, involgorde van meeste aansprakelijkheid of hoe je het noemt:
- Anton & Mitch
- Vincent
- Dominic
- D. Moonen, Tim, ik
Crew, involgorde van meeste aansprakelijkheid of hoe je het noemt:
- Anton & Mitch
- Vincent
- Dominic
- D. Moonen, Tim, ik
- PHP, MySQL, HTML, OOP, AJAX, XNA, C# & GML!
4Season.nl webdevelopment!
4Season.nl webdevelopment!
-

Twan - Moderator
Mijn bericht en jouw "edit" hebben elkaar gekruist.
Mijn reactie is misschien overdreven maar wel terecht, je geeft geen informatie of dingen die je al hebt geprobeerd.
Je laat kortom mensen jouw dingen weer oplossen zonder zelf enige inzet te tonen.
Dit moet maar eens veranderd zijn. En als ik dan zo'n reactie moet geven is dat misschien spijtig maar misschien snappen mensen zoals jij, maar ook andere mensen dat dit een community is. Geen "ik-pleur-mijn-script-hier-neer-en-krijg-de-oplossing" website.
Kortom, toon enige inzet, vertel wat je al hebt gedaan en nog beter leg uit wat er precies eventueel aan de hand is.
Mijn reactie is ondertussen gewijzigd maar je topic blijft dicht.
Een nieuw topic aanmaken mag, maar let dan wel op hetgene wat ik hierboven aanvoer.
-Vincent
Mijn reactie is misschien overdreven maar wel terecht, je geeft geen informatie of dingen die je al hebt geprobeerd.
Je laat kortom mensen jouw dingen weer oplossen zonder zelf enige inzet te tonen.
Dit moet maar eens veranderd zijn. En als ik dan zo'n reactie moet geven is dat misschien spijtig maar misschien snappen mensen zoals jij, maar ook andere mensen dat dit een community is. Geen "ik-pleur-mijn-script-hier-neer-en-krijg-de-oplossing" website.
Kortom, toon enige inzet, vertel wat je al hebt gedaan en nog beter leg uit wat er precies eventueel aan de hand is.
Mijn reactie is ondertussen gewijzigd maar je topic blijft dicht.
Een nieuw topic aanmaken mag, maar let dan wel op hetgene wat ik hierboven aanvoer.
-Vincent
Technologie freak
Freelance PHP Programmeur
Ex-Hoofd ontwikkeling criminalspoint
Vind dat Dominic zijn opvolger moet worden.
Freelance PHP Programmeur
Ex-Hoofd ontwikkeling criminalspoint
Vind dat Dominic zijn opvolger moet worden.
-

VincentvDaal - Gold Member
5 berichten • Pagina 1 van de 1