CDv6 online!
Hi allemaal,
CriminalsDownload.net is dan eindelijk (goed) online! Terrorsheep heeft de website gecontroleerd op beveiligingslekken, die er gelukkig niet meer zijn. Daarom kan vanaf vandaag officieel CriminalsDownload.net versie 6 gelanceerd worden.
Nieuw systeem
CD.net v4.0 was erg belabberd gescript, v5.0 had last van een groot veiligheidslek, dus het werd tijd voor een nieuwe website die de groei van de website aankan. Daarom ben ik bezig geweest met een script dat de groei en toekomst van CD.net waarschijnlijk wél aankan. Dit houdt echter in dat alle downloads die ooit op de server van CD.net stonden, nu helaas verloren zijn.
Uploaden dan maar!
Ik wil jullie daarom allemaal verzoeken alle criminalsdownloads én scripts (in de vorm van downloads) te plaatsen op de nieuwe website, zodra deze online is.Als iedereen de downloads die hij/zij nog heeft liggen op de server mikt, kan het feest weer beginnen!
Leden
CriminalsDownload.net heeft nu ook een heus ledensysteem. Omdat ik graag wil weten met welke mensen ik te maken heb, heb ik dit ingesteld. Je kunt als bezoeker slechts 1MB uploaden, zonder zelf te mogen kiezen waar het heen gaat. Als lid mag je maximaal 50MB per bestand uploaden, en kan je zelf kiezen waar je je bestand neergooit. Tevens heb je als lid een handig overzicht met alle bestanden die reeds geupload zijn. Handig toch?
Voorwaarden
Het uploaden en gebruik maken van CriminalsDownload.net is natuurlijk niet zonder voorwaarden en regels. Bekijk ze goed, en voorkom zo ontzegging van toegang!
Adverteren
Het is ook mogelijk te adverteren op CriminalsDownload.net. Als je interesse hebt, kan je mij mailen via lodewijk [@] criminalsdownload [.] net. Ik ben zo flexibel als wat, dus we komen er wel uit.
Hulp
Misschien wil jij wel heel graag helpen bij het onderhouden van CD.net. Dit kan natuurlijk, maar nu nog niet. Stop dus maar weer met een slijmberichtje schrijven, want momenteel zal ik niemand in 'dienst' nemen. Zodra ik mensen nodig heb, vermeld ik dat op het forum van CD.net en waarschijnlijk hier, op CriminalsPoint.
Vragen?
Kom maar op!
Dagdag,
Lodewijk
Eigenaar CD.net
[CD] CDv6 online!
Moderator: Eigenaren
[CD] CDv6 online!
Laatst bijgewerkt door Lodewijk op 07 jun 2008, 12:38, in het totaal 6 keer bewerkt
CriminalsPoint gaat helaas achteruit. Jammer. Het begint te lijken op een dictatuur. Maarja, dat is slechts één mening..
-

Lodewijk - Gold Member
Re: [CD] Toekomst CriminalsDownload.net
Hallo,
Ik hoor het wel van de rest van de crew, maar ik verplaats het wel even naar mededelingen.
Ik hoop dat ie snel weer online komt.
Groetjes
Ik hoor het wel van de rest van de crew, maar ik verplaats het wel even naar mededelingen.
Ik hoop dat ie snel weer online komt.
Groetjes
Honden systeem (werkend) voor je criminal:
Core | Index | Asiel | Jatten | Profiel (75%) | Shop | Train | List
Nu bezig: Trainen
Next: Shop
Core | Index | Asiel | Jatten | Profiel (75%) | Shop | Train | List
Nu bezig: Trainen
Next: Shop
-

Dominic - Beheerder
Als je een keer hulp nodig hebt wil ik het wel doen , ik had eerst ook belang bij CD maar tot te veel huiswerk e.d. is dit nooit afgerond met Paul. Ik hoop dat je CD.net goed laat lopen en succses
.
SPAMMEN SPAMMEN SPAMMEN DAATTT ISSS LEUKKK 
Admin Edit: Houd je onderschrift a.u.b. normaal.
Admin Edit: Houd je onderschrift a.u.b. normaal.
-

iDot - Berichten: 273
Oke,
hopen dat het het een mooi systeem is en dan uploaden maar !
hopen dat het het een mooi systeem is en dan uploaden maar !

-

maf112 - Berichten: 416
Ik test wel even op veiligheid, je weet maar nooit
. (Wel WHhiteHat hé
)
Elite-status is binnen
!
-

TerrorSheep - Berichten: 858
Hallo,
ik heb even de download gecheckt en heb deze download gevonden die op criminalsdownload hosten
mocht de site online gaan en je hebt 1 van deze source upload ze dan en neem contact op met de eigenaar van de download zodat hij de link kan veranderen.
Hier de lijst :
- Maffia-Massacre
- Bulletstar.net Oud
- MaffiaCity
- Al pacino 2.5
- Debugged Criminals
- Youtube clone
- Gangwars
- Warzone
- Crimegame.be (Oud)
- Webtiger
- Ghettostreets
- 666v2
- Time2kill
- Webfanaat-sg
- Gastenboek
- famousmaffia
- GrandTheftCriminals
Deze lijst heb ik even snel gemaakt,
ik heb de catagorieen 'source, criminalss source, gecheckt'
ik heb even de download gecheckt en heb deze download gevonden die op criminalsdownload hosten
mocht de site online gaan en je hebt 1 van deze source upload ze dan en neem contact op met de eigenaar van de download zodat hij de link kan veranderen.
Hier de lijst :
- Maffia-Massacre
- Bulletstar.net Oud
- MaffiaCity
- Al pacino 2.5
- Debugged Criminals
- Youtube clone
- Gangwars
- Warzone
- Crimegame.be (Oud)
- Webtiger
- Ghettostreets
- 666v2
- Time2kill
- Webfanaat-sg
- Gastenboek
- famousmaffia
- GrandTheftCriminals
Deze lijst heb ik even snel gemaakt,
ik heb de catagorieen 'source, criminalss source, gecheckt'

-

Ik MsnCrime, DrugsCartel & RealGame 
De rest allemal brol waar je niets aan hebt of beverstaand lijste
Elite-status is binnen
!
-

TerrorSheep - Berichten: 858
TerrorSheep schreef:Ik MsnCrime, DrugsCartel & RealGame
deze heb je niet op criminalsdonload.net gezet
verder zijn deze source allemaal rotzooi.
je kan beter een goede zelf gescript crime maken

-

Had ook een aantal sources geupload bij CD. Als ik nog me verzamelings USB stick vind met sources zal ik er weer posten, maar kan nog vast even duren voor ik het vind. Verder in de komende zomervakantie zal ik nog een Webgame (zelf gescript) als download aan bieden. In PHP 5 gescript en een goede en fatsoenlijke Databse erbij.
Verzoeken om een source kunnen worden gestuur via een prive bericht. Verder verwacht niet dat ik alles heb en de meeste sources zullen zeker veel bugs verwachten. Heb een keer me pc opgeruimd aangezien ik van een vriend nieuwe progamma's kreeg die even belangrijker waren dan al die troep!
Verzoeken om een source kunnen worden gestuur via een prive bericht. Verder verwacht niet dat ik alles heb en de meeste sources zullen zeker veel bugs verwachten. Heb een keer me pc opgeruimd aangezien ik van een vriend nieuwe progamma's kreeg die even belangrijker waren dan al die troep!
- xtremegamez
TerrorSheep schreef:Ik test wel even op veiligheid, je weet maar nooit. (Wel WHhiteHat hé
)
Je gaat je gang maar. Zolang je de uitkomst maar enkel en alleen met mij deelt
CriminalsPoint gaat helaas achteruit. Jammer. Het begint te lijken op een dictatuur. Maarja, dat is slechts één mening..
-

Lodewijk - Gold Member
Keer terug naar Nieuws & mededelingen